سلام دوباره و پاره ای توضیحات

سلام دوستان

من اسپنکر مجید هستم و مدتهاست در زمینه اسنکینگ فعالیت دارم ؛ سایتهای بسیاری را سر زدم ، فیلم های اکثر سایت های مطرح و فعال در زمینه اسپنکینگ را جمع آوری می کنم و مدام تولیدات روز و وضعیت این رابطه در سطح جهانی را بررسی می کنم ، مقالات، داستانها و مطالب زیادی در این زمینه خوندم، خودم از خیلی وقت پیش اقدام به نگارش داستان کردم، شاید بتونم ادعا کنم که اولین داستانهای فارسی درباره اسپنکینگ را بنده نوشتم که در همین وبلاگ هم اونها را مجددا ارسال می کنم، با بسیاری از علاقمندان و یا کنجکاوان به این موضوع ساعت ها چت کردم و با برخی از کسانی که تمایل به اسپنک شدن داشتند برنامه ریزی جلسات اسپنکینگ کردم و تجربه واقعی داشتم.

از همون ابتدای شناخت این گرایش درونیم و آشناییم با اسپنکینگ در اینترنت همیشه علاقمند بودم که ببینم شناخت و تجربیات دیگر علاقمندان به اسپنکینگ در ایران به چه صورته ، مدتها فکر می کردم که این یک گرایش یونیک و منحصر به فرده منه تا اینکه به مرور متوجه شدم با اینکه اسپنکینگ در ایران ریشه تاریخی زیادی نداشته ولی خیلیها هستند که به این شیوه تنبیه و رابطه علاقمند هستند و وبلاگ ها و فروم هایی در این رابطه برقرار شده، منم هم پیگیر مطالب همه اونها بودم و کامنتهای دیگران را مدام مطالعه می کردم و یا خودم در خیلی از وبلاگها وارد بحث و نظر می شدم تا اینکه خودم هم اقدام به راه اندازی وبلگ کردم و مدتی با مخاطبینم تجربیات، نوشته ها و داستانهام را به اشتراک گذاشتم.

ادامه دارد …

بیان دیدگاه